查看完整版本: 20年吞槍/食槍有槍叫警察,不用處理/唔駛查,好多原因

bbu2052 2025-1-8 13:34

20年吞槍/食槍有槍叫警察,不用處理/唔駛查,好多原因

20年,可能更早,吞槍/食槍,肚子餓,有槍叫警察,當時一起一齊.....(即殺警、殺廉政公署)不用處理/唔駛查,好多原因,1。小事?2。大件事?r4M3v|*N+bJH)h:|
(FG"b y|
如果有這些事/呢的事情發生,經常有,失落、不開心/唔開心.....你會知道真相(事實嗎?)
F!TA(FDH-X ` pCZ%W$E

'ovyN&o#j Y$p,c:kP *****對錯? 記得,什麼留意、追蹤、迷惑、引誘......心中有數?9X3rYq jc~

Vn2sF[A(S 看到留言/睇到留言。全城,人人犯罪犯法......依法,法律,法規,條例,另一件事。
頁: [1]
查看完整版本: 20年吞槍/食槍有槍叫警察,不用處理/唔駛查,好多原因